lauantai 8. elokuuta 2026

Junnu uutisoi

Junnu Reports

 

Eppu-sisko lähetti mulle telkun.
My sister Eppu sent me a TV.

Se haluaisi, että musta tulisi uutistenlukija tai jotain...
She wants me to become a news anchor or something... 

Niin, mulla olisi kyllä karismaa moiseen hommaan.
Well, I certainly have the charisma for that kind of job. 

Mut miksi se lähetti mulle taskutelkun?
But why did she send me a pocket-sized TV? 

Eikö se muista, että mä oon iso raavas mies?!
Doesn't she remember that I'm a big, burly guy?! 

Siskolikalla on välillä aina ihme suunnitelmia.
My sister does come up with some strange ideas. 

Väsy, ei tuu mitään uutisia mun toimesta tänään.
I'm tired. No news from me today. 

Eikä sitä tartte eres uutisissa kertoa, että oon kulmakunnan komein kolli.
And there's no need to report on the news that I'm the most handsome tomcat in the neighborhood. 



Lisää juttuja Epun veljestä Junnusta (ja Jullesta), Eddien pojista löydät Pennut/Kittens 17 sivun lopusta.
You can find more stories about Eppu's brother Junnu (and Julle), Eddie's sons at the end of page Pennut/Kittens 17.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti