tiistai 4. elokuuta 2026

Junnu tuuraa

Junnu fills in

 

Kolli pyysi tuuraamaan hetken aikaa.
Kolli asked me to fill in for a while. 

Ei muuta ku hommiin vaan.
Time to get to work. 

Mitä ihmettä? Kolli on unohtanu jonkun tilauksen tiskille.
What's this? Kolli left someone's order on the counter. 

Mä syön pois ettei tartte hävikkiä tehdä.
I'd better eat it so it doesn't go to waste. 

Ja tietty toimin koemaistajana ennen ulos myyntiä.
And of course I have to taste-test everything before it's served. 

Voi ei, tippikuppi putosi.
Oh no! The tip jar fell over. 

Äkkiä pelastamaan se.
Quick! I have to save it. 

Hups, nyt taisi pelastaminen mennä pieleen...
Oops. I think that rescue didn't quite go as planned... 


 
Lisää juttuja Epun veljestä Junnusta (ja Jullesta), Eddien pojista löydät Pennut/Kittens 17 sivun lopusta.
You can find more stories about Eppu's brother Junnu (and Julle), Eddie's sons at the end of page Pennut/Kittens 17.

1 kommentti:

  1. Hyvä Junnu! Oot varmaan parempi myymään kuin Kolli itse!

    VastaaPoista