lauantai 11. marraskuuta 2023

Kakun suunnittelua

Designing the cake

 

Oi ei, huomenna on jo mun 6v synttärit.
Oh no, I'll be 6 years old tomorrow.

Pate, onko sulla ideoita millainen kakku mulle tulee?
Pate, do you have any ideas on what kind of cake I want?
 

Rudi, lupaatko syödä vaikka siinä olisi mitä tahansa?
Rudi, do you promise to taste the cake no matter what's in it?
 

Siinä voisi olla possua, seitä ja kanaa.
The cake could have pork, fish and chicken.
 

Miten niin en muka saa kaikkea?
How come I don't get everything? 
 

Oottakaas vaan, mä tilaan tosi herkun kakun palvelijalta.
Just wait, I'll order a really delicious cake from servant.

Mitähän me mahdetaan saada huomenna.
Excited to see what kind of cake will come out.

Oli mitä tahansa, niin mä ainaski syön.
No matter what, at least I'll eat.


 

4 kommenttia:

  1. No nyt sentään saatte kakkua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mun synttäreillä on aina kakkua. Mä en voi ymmärtää miksi Hanoi haluaa vaan lahjan.
      - Eppu -

      Poista
  2. Jännityksellä odotamme kakkua! Voisiko olla mansikkakermakakku?!?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuskin, me ei tykätä mansikoista... Mutta paree olla joku herkkukakku.
      - Eppu -

      Poista