maanantai 6. marraskuuta 2023

Hanoi 3v

Hanoi 3 years

 

Siis mitä? Nyt mä oon jo 3 vuotta?
Excuse me? Now I'm already 3 years?

Mä oon jo aikuinen nainen.
I'm already a grown woman.

Ja tämä on mun synttärilahja?
And this is my birthday present?

Pakko kai sitä on vähän kokeilla.
I have to test it a little.

Jep, hyvät lento-ominaisuudet.
Yep, good flight features.

Ilmasta nappasin kii.
I caught it on the fly.

Odota tovi...
Wait a while...

Nyt mä oon valmis juhlimaan.
Now I'm ready to celebrate.


 

8 kommenttia:

  1. Onnea Hanoi, aikuinen nainen ❤️ Missä kakku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Mä en tykkää kakuista. Ehkä Epun 6v-synttäreillä sunnuntaina on kakku. Hmmm, eiku... satavarmasti Eppu vaihtaa lahjan kakkuun.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Onnea Hanski, oot niin hieno tyyppi! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤️ Pyrin olemaan jatkossakin!
      - Hanoi -

      Poista