sunnuntai 5. marraskuuta 2023

Hanoin ruokahuone

Hanoi's dining room

 

Mulla on ruoka-automaatti käytössä.
I have an automatic feeder in use.

Mä demoon teille miten kävisi jos se olisi näin lattialla.
I'll demo you what would happen if it were like this on the floor.

Muut tulisi heti syömään mun ruokaa.
Others would immediately come to eat my food.

Siksi palvelija teki mulle suojakopan.
That's why servant made me a box on top of it.

Silloin kun Hanoi oli pieni, niin mä mahduin syömään samasta aukosta...
When Hanoi was a kitten, I managed to eat from the same opening...

Mun mielestä tuo oli tyhmä keksintö.
I think that was a stupid invention.

Pate, ei se ole tyhmä. Sä et vaan saa mun ruokaa.
Pate, it's not stupid. You just don't get my food.

Sitte mä meen jatkamaan syömistä.
Then I go to continue eating.



 

2 kommenttia:

  1. Vähänkö hieno keksintö on tuo! Vaikka olisikin kaikkien muiden mielestä tyhmä. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niiin onki!! Tää oli mulla heti kun muutin kotiin ja pääsin samaan tilaan muiden kanssa. Ensimmäiset päivät harjoittelin automaatin käyttöä omassa sviitissäni.
      - Hanoi -

      Poista