tiistai 5. syyskuuta 2023

Rudin haastattelu

Interview with Rudi

 

Muaki voi haastatella!
You can interview me too!

Mut tuu tänne ylös.
But come up here. 
 

Ai, sä oikeesti tulit tänne ylös.
Oh, you really did come up here. 
 

Mulla on talon mahtavimmat viikset.
I have the best whiskers in the house. 
 

Mä rakastan kattomattoa.
I love the ceiling carpet.

Mut kyllä mä sitä enemmän rakastan mun omaa ihmistä. 
But I love my own person more. 
 

Tykkään nimeni mukaisesti olla oman ihmisen sylissä. (Vinhaviiksen Sylikissa)
I like being held as my name suggests. (Sylikissa = Lap Cat is Rudi's official name)
 

Ai juu, muista kertoa myös, että mä tykkään tosi paljon jekuttaa muita.
Don't forget to also tell me that I really like to do tricks on others. 
 

 

6 kommenttia:

  1. Terve vaan ja onnea Rudi-täti! toivoo siskosi pojat Julle ja Junnu

    VastaaPoista
  2. Sinulla on kyllä mahtavat viikset! Ja tuolla kattomatolla on varmasti ihan paras paikka huilailla tai henkilökunnan sylissä. Ihana olet♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Mä voitan kaikki viiksien mitalla ja siksi pääsen eniten syliin.
      - Rudi -

      Poista
  3. Oot kyllä selvästi ollut paikalla kun viiksiä on perheessä jaettu! :)

    VastaaPoista