sunnuntai 3. syyskuuta 2023

Eddien haastattelu

Interview with Eddie

 

Ai, muaki haastatellaan.
Oh, I'm being interviewed too.

No, mä viihdyn siellä missä palvelijatkin on.
Well, I enjoy myself where servants are.

Murisen hurrrrjasti jos joku yrittää viedä mun lelun.
I growl if someone tries to take my toy.

Mä oon ollu kaksilla treffeillä.
I've been on a date twice.

Mulla on yhdeksän suloista lasta. Tosin kaikki ei oo enää elossa.
I have nine sweet children. However, not all are alive anymore.

Tää on mun lempilelu kesällä.
This is my favorite toy in the summer.

Ai juu, mä oon tän taloon eka missi.
I'm the first beauty queen in this house.

Eiköhän siinä ollu jo riittävästi musta. Ny mä keskityn tähän lintuun.
Was that enough about me? Now I focus on the bird.



 

 

10 kommenttia:

  1. Hienoa poseeraamista, ammattimallin elkeet!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, mä joskus onnistun poseeraamaan.
      - Eddie -

      Poista
  2. ÄITI! ❤️❤️ ~J&J~

    VastaaPoista
  3. Oi Eddie miten hellyyttävän pehmoiselta äipältä näytät vaikka sinulla onkin järeät metsästyspuuhat siellä juuri menossa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mulla on pehmee massu, lämmin sydän ja mä oon hurrrja peto.
      - Eddie -

      Poista
  4. Mikä sitten on sun lempilelu muina vuodenaikoina, jos tuo on kesällä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, hiiret. Niin tai oikeestaa pupunkorvat, mutta niillä saa niin harvoin leikkiä... mä ku syön ne aika pian. Tassuja en syö.
      - Eddie -

      Poista