lauantai 2. syyskuuta 2023

Paten haastattelu

Interview with Pate

 

Hanoi, et sä voi tulla siihen nyt. Mua haastatellaan.
Hanoi, you can't come now. I'm being interviewed.

Ei sitte. Muista sanoa, että sä oot oikee Pate Päällikkö.
I'm not coming. Remember to say you are Pate the boss. 
 

Nyt mä lasken kymmeneen ja sitte voidaan aloittaa.
Now I'll count to ten and then we can start.

Okei, nyt mä oon rauhottunu.
Okay, I'm calm now. 
 

Niin joo, mä oon tämän porukan vanhin. Rudi on mua noin vartin ja Eddie parisen tuntia nuorempi.
So yeah, I'm the oldest of us. Rudi is about fifteen minutes younger than me and Eddie a couple of hours younger. 
 

Mä oon nimeni mukaisesti söpö. (Vinhaviiksen Söpönpöppylä)
I'm cute as my name suggests. (Söpönpöppylä is Pate's official name ~the cute cutie)

Kesällä mut löytää usein riippumatosta. Mun lempipaikka kesästä toiseen.
In the summer, my favorite place is in the hammock. My favorite place from summer to summer.

Ja se on valhe, että mä muka käyn Rudin ruokia salaa syömässä.
And it's a lie that I secretly eat Rudi's food. 
 

 

8 kommenttia:

  1. Haastattelu on kuin ammattilaisen ohjaama. Hienoa Pate, hienot ilmeet, eikä mitään (joku syö Rudin ruokia muka salaa) pidä myöntää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, parhaani mukaan yritin vastata jopa valheellisiin väitteisiin.
      - Pate -

      Poista
    2. valeuutisia olivat!

      Poista
  2. Olet niin Söpö Pate ihan nimesi mukaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ❤ Mä olin jo pienenä söpö, ihan söpönpöppylä ja sain paljon sössötyksiä.
      - Pate -

      Poista
  3. Ookko nää oikiasti vanhempi kuin äiti? Eikö äiti ookkaan vanhin? Ja miksi sää syöt Rudi-tädin ruuat? Ekkö nää saa ruokaa riittävästi?
    kysyy Julle & Junnu, siskon pojat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, jopa Saku ja Sarjis on äitiänne vanhempia. Äiteenne on ihan kaikkein nuorin. Ja mä en todellaan syö Rudin ruokia (paitsi jos jään kiinni).
      - Pate-täti -

      Poista