tiistai 26. syyskuuta 2023

Keskustelua lelusta

Toy conversation

 

Äiti, tää on mun lempparilelu.
Mom, this is my favorite toy.

Anna kun mäki katon sitä.
Let me look at it. 
 

Äitiii... sä katoit sitä jo riittävän kauan.
Mom... you looked at it long enough.

En todellakaan kattonu.
I really didn't look. 
 

Eppu, äideillä on oikeus kattoa just niin kauan kuin haluavat.
Eppu, moms have the right to look at as long as they want.

Äippä, älä huuda.
Mom, don't yell.

En mä mitään huuda, sanoin vaan mielipiteeni.
I'm not yelling, I was just saying my opinion. 
 

Ah, rauha maassa ja lelu mulla.
Peace on earth and I have the toy. 
 

 

6 kommenttia:

  1. Eppu, kyllä sun pitää antaa äipän tarkastaa sun lelut! Et voi komennella äitiä! t. veljesi Julle & Junnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah, tulkaa ite jakamaan lelunne äipän kanssa. Tää on MUN lelu ja äippä saa vaan nopsaan kattoa sitä. Tai mitään muutakaan mun omaa.
      - Eppu-sisko -

      Poista
  2. Mikä lelu se noin hyvä on? Joku lintu pitkällä nokalla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yksisarviskala! Ja tuota sarvea on todella kiva järsiä.
      - Eppu -

      Poista
  3. Eppu näyttää itsekin joltain pehmolelulta =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, mulla on pehmeä ja upottava turkki.
      - Eppu -

      Poista