lauantai 9. syyskuuta 2023

Hanoin haastattelu

Interview with Hanoi

 

Just nykkö sä haluat haastatella mua?
Do you want to interview me right now?

Hmm, mulla on peilikuvasisko Nelli.
 

Pitääkö vielä vastata muutakin?
Is there anything else I need to answer? 
 

Mä en nyt millään kerkiääsi...
I wouldn't have time now... 
 

Hetki... Mun tarttee raportoida tää Epulle. 
Wait... I need to report this to Eppu. 
 

Niin, mä oon porukan nuorin.
I'm the youngest of us.
 

Mut siltikin mun synttäreitä juhlitaan ennen Eppua.
But still, my birthday is celebrated before Eppu.
 

Siinä kaikki, mä meen ny raportoimaan Epulle mitä näin.
That's all, I'm going to Eppu to report what I saw.


 


12 kommenttia:

  1. Tämä oli hieno haastattelusarja. Tuli myös uutta tietoa. Kiitos <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kysymykset oli hiukka tyhmiä välillä. Varsinkin ku mulla olisi ollu just muuta tekemistä.
      - Hanoi -

      Poista
    2. Hyviä kysymyksiä olivat kaikki, ja kunkin luonne näkyi selvästi myös kuvissa. Mutta ainahan haastateltavat valittavat, ettei toimittaja kirjoittanut juuri niin kuin olisi pitänyt :D

      Poista
    3. Niin tai haastattele just silloin ku olisi aikaa moiseen.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Teitä kaikkia on jo haastateltu mutta täältä ei oo ehditty niitä kaikkia lukea! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi nää jää kaikki talteen ja näitä ehtii lukea vielä monasti myöhemminkin.
      - Hanoi -

      Poista
  3. Miten meistä tuntuu, että teillä kaikilla olisi ollut paljon enemmän sanottavaa, mutta haastattelija ei kysynyt oikeita kysymyksiä. Jaa niin, mutta haastattelija onkin ihminen, ei se osaa kysellä Tärkeitä Asioita. 😹

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ei se oikein hanskannu tuota juttua eikä ajan käyttämistäkään. Noh, ehkä mä sitte joskus kerron niistä Tärkeistä asioista.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Hyvin persoonalliset haastattelut kaikilta! Oikein hyvä! Tosin meistä tuntuu kanssa, niin kuin Sofistakin, että jotain saattoi jäädä kertomatta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, pitää meillä olla jotain salaisuuksiakin tai jotain mitä kertoa myöhemmin.
      - Hanoi -

      Poista
  5. Kai sulla Hanoi on vähän etuoikeuksia muihin verrattuna kun olet kuitenkin nuorin?

    VastaaPoista