torstai 7. syyskuuta 2023

Epun haastattelu

Interview with Eppu


Eppu, sua haastatellaan seuraavaksi.
Eppu, you will be interviewed next.

Miksei tyttäret ikinä kuuntele äiteitänsä?
Why daughters never listen to their mothers? 
 

Mistä aloitetaan? Niin jos äippä on eka missi, niin mä oon ainoa Champion missi.
Where do we start? Mom is the first beauty queen and I am the only Champion beauty queen.

Mä sain tän mökin 6kk synttärilahjaksi.
I got the cottage as a 6-month-old birthday present
 

Tietty mä annan muidenkin käyttää tätä.
Of course I'll let others use it too. 
 

Mä oon leikkiny vaan mun veljien kanssa. Pirkko kuoli ihan vauvana.
I have only played with my brothers. Pirkko died as a baby.

Sit Hanoi muutti kotiin ja meistä tuli sielunsiskot.
Then Hanoi moved home and we became soul sisters. 
 

Voinko mä mennä jo kattomaan missä Hanoi on?
Can I go see where Hanoi is? 
 

 

6 kommenttia:

  1. Eppu on herkkusienimissi kerta se on champion! t. Julle ja Junnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, niin oonki! Te ootta vielä kärpäsieni tasolla. Tai mä en ainaskaan tiedä mitään muuta punaasta sientä...
      - Eppu-sisko -

      Poista
  2. Tuo on kyllä hieno mökki ja hieno että olet valmis jakamaan sen muiden kanssa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on! Ja siinä voi olla monta yhtäaikaa. Ja juu, mä tykkään, että kaikki kaikki tykkää käyttää sitä. Mut joskus se on vaan mun.
      - Eppu -

      Poista
  3. Ootte kaikki niin ihania, mutta jotenkin Eppu susta on tullut suosikki: väriä ja nimeä myöden fanitus ainesta♥ Ja sun saama mökki on tosi söpö.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä oon tämmönen söpö missi... ja kyllä mua saa fanittaa ♥
      - Eppu -

      Poista