sunnuntai 19. toukokuuta 2024

Hanoi karkaa

Hanoi escapes

 

Hanoi, älä karkaa minnekään!
Hanoi, don't run away!

Sä lupasit laittaa nämä paikoilleen.
You promised to put these in place.

Nykyajan nuoriso...
The youth of today...

Mä voin laittaa nämä.
I can put these in place.

Onpa ne menny sekaisin talven aikana.
The hammocks got messed up during the winter.

Noh, kyllä mä nää saan selvitettyä.
Well, I can figure this out.


Helppo nakki
Piece of cake

Ja nyt mä nautin työni tuloksista.
And now I enjoy the results of my work.


 

4 kommenttia:

  1. Oletpas kätevä <3 Tai siis tassuva :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mulla on näppärät tassut! Myttyjä on kiva selvittää.
      - Pate -

      Poista
  2. Taitavasti selvitetty, kun ei Hanskilta onnistunut... Nuorison keskittymiskyky kyllä on mennyt alaspäin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Ja juu, mä en voi millään ymmärtää tuota nykynuorisoa.
      - Pate -

      Poista