tiistai 28. toukokuuta 2024

Aurinkoenergiaa

Solar power

 

Mä otan aurinkoa massuuni.
I'm sunbathing.

Siitä saa sitä aurinkoenergiaa.
I get solar energy from it.

Hanoi, et sä voi tulla tänne.
Hanoi, you can't come here.

Sä viet muuten multa kaiken energian.
You take all my energy away.

 
Mä puren sua häntään.
I'll bite your tail.

Et taatusti pure!
You definitely won't bite!

Siirrä sitten häntäsi ja tassusi pois mun tieltä.
Then move your tail and paws away from me.

 
Eppu, mä en oo ollenkaan sun ja auringon välissä.
Eppu, I'm not between you and the sun at all.


 

8 kommenttia:

  1. Sisko ja sen veljet - samanlaisia mahan ruskettajia! 🥰

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Julle opetti! Se oli aina vauvana selällään. Ny me Junnun kanssa ollaan myös!
      - Eppu -

      Poista
  2. Uskon, että kissan hännästä saa hampailla erittäin hyvän otteen :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa! Kunhan Hanoi vaan antaisi luvan purra.
      - Eppu -

      Poista
    2. Pure luvatta! t. veljesi J&J

      Poista
    3. Niin mä taidan tehdäkki. Kiitti veljet vinkistä!
      - Eppu-sisko -

      Poista
  3. Siellä sellaiset ihmeotukset räpälöimässä! :D

    VastaaPoista