torstai 7. joulukuuta 2023

Joulukortti - Hanoi

 Xmas card - Hanoi


Mä sain paljon neuvoja joulukorttikuvaukseen.
I got a lot of advice for Xmas card posing.

Pate neuvo olemaan söpö.
Pate advised to be cute.

Eppu leikkimään.
Eppu to play.

Rudi sano, ettei koria tartte merkata enää.
Rudi said I don't have to mark the basket anymore.

Mut mitä mä itte keksisin?
But what would I come up with?

Jos mä vaan pönöttäisin.
If I just sit still.

Ai, ei kelpaa näin?
Oh, that's not okay?

Onko nyt hyvä?
Is it good now?



8 kommenttia:

  1. Tuo viimenen poseeraus on kyllä hyvä! t. J&J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Kehyksen se olisi kyllä voinu valita toisin. Jospa mä ehdin vielä ennen joulua vaikuttamaan siihen...
      - Hanoi -

      Poista
  2. Voi, me niin odotettiin, että sä olisit mennyt istumaan valopallojen keskelle koriin 😹😻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No, kyllä mä vähän ryöppäsin palloja, mutta siitä palvelija ei ottanu kuvaa. Pallot olisi kuulemma menny rikki jos oisin jatkanu...
      - Hanoi -

      Poista
  3. Oot tyylikäs siinä kyllä! Selvästi hyvin neuvottu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Joo, ei noista muiden neuvoista aina tiedä... mut hyvä näin.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Hyvin neuvottu on puoliksi tehty, vai miten se meni? Ryhdikäs poseeraus <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niin se menee. Ja kiitos, kaikkeni yritin.
      - Hanoi -

      Poista