sunnuntai 28. toukokuuta 2023

Sydänäänet

Heart sounds

 

Mikä tää laite on?
What device is this?

Ihanko oikeesti mä kuulen sillä mun pikkaisten sydänäänet?
Can I really hear my little ones' heartbeats with it?

Voi kun jänskää.
Oh so exciting.

Odota, mä meen eka riippikseen.
Wait, I'll go to the hammock first.

tutututututu (Hanoi: tum tum tum)
dududududu (Hanoi: dum dum dum)

Oispa Leokin kuullu...
I wish Leo had heard...

Hanoi, mitä sä haaveilet täällä?
Hanoi, what are you dreaming about here?

Mä kuulin just mun ja Leon pikkuisten sydänäänet.
I just heard the heartbeats of mine and Leo's little ones.


 

18 kommenttia:

  1. Voii kuin jännää.... Lukija ei jaksa odottaa että pikkaset syntyy♥️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mäkään jaksa odottaa... alkaa olo olemaan jo aika raskas.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Kuin monta pentuu sulta oikeen tulee kun sun massu on noooiiin iso ❤️😻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä oikein tiedä. Moni on veikannu neljää. Ja palvelija höpöttää, että alle seitsemän saa olla... meitä kun ei kuulemma saa olla yhteensä tusinaa.
      - Hanoi -

      Poista
  3. Vastaukset
    1. En mä oikein tiedä. Se oli niin jännittävä hetki kuulla, että unohdin laskea. Mulla on vieläkin ihan pää pyörällä.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Jännä laite ja jännittäviä ääniä ja aikoja! Huh, täälläkään ei malteta odottaa että pentuset syntyy♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä aattelin eka, ettei sieltä kuulu muuta kuin kohinaa, mutta sitte... sitte kuin kaukaa kuului tututututututu. Söpöä ♥ Mä ite olin tum tum tum.
      - Hanoi -

      Poista
  5. Koska sun laskettu aika on

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvelija sano, että pennut vois syntyä vaikka 10.6 tai sitte joskus muulloin.
      - Hanoi -

      Poista
  6. Ihanaa, Rokkimimmit, ihanaaaa! Pitäkää nyt huoli, ettei Hanoi liikaa loiki ja hyppele.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo pidetään, vaikka eipä se oikein jaksa tuon massunsa kanssa kauheasti reuhtoa.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  7. Käytkö, Hanoi, jossain synnytysvalmennuksessa tai käykö palveluskunta? Ketkä kaikki pääsevät osallistumaan itse synnytykseen? Lupaatko kertoa sitten kaiken meille teidän faneillekin? Onneksi alkukesä ei ennusteiden mukaan ilmeisesti ole kovin helteistä, joten loppuraskaudesta ei tarvinne kärsiä hirmuisen kuumista keleistä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä me raportoidaan ihan kaikesta ja vähän muustakin. Niin ja tietty Hanoin pennuille tulee oma sivu, onhan Eddienkin pennuillakin. Ja juu, me ollaan ja aiotaan varautua ihan kaikkeen. Eddien toiset pennut opetti ettei synnytys aina tapahdu kotona... tai kaikki selviä.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  8. On kyllä jännää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Aluksi mä luulin vaan, että pennut kohisee mun massussa. Mutta sitten kuultiin ihan kaikki se tutututu-ääni ja tiedettiin mitä se tarkoittaa ♥
      - Hanoi -

      Poista
  9. <3 <3 <3

    Toivottavasti saat monta kaunista lasta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ♥ ja tervettä ♥ Ei millään malttaisi enää odottaa...
      - Hanoi -

      Poista