torstai 18. toukokuuta 2023

Leo soittaa

Leo is calling

 

Hei kultaseni, olit koittanu saada mua kii.
Hi honey, you were trying to call me.

Joo, mulla on ikävä ja mä haluan jutella sun kanssa parista asiasta.
Yes, I miss you and I want to talk to you about a couple of things.

Mullakin on ikävä sua. Mitä sulla on mielessä?
I miss you too. What do you have in mind?

Meidän pitäisi päättää kumman luo me muutetaan.
We should decide which one to move in with.

Mikä kiire sillä päätöksellä nyt on?
Why is the decision in a hurry now?

Mä odotan sun pentuja...
I'm pregnant...

Mikä kumma tälle linjalle tuli? Pätkii...
Bad line, I can't hear properly anymore...

Niin tietty.
Yep yep.


 

27 kommenttia:

  1. Oooh.... Että semmosta!! Uuu, Leo on kyllä vaan niiiiiiin komea❤️❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, semmosta. Harmi vaan kun Leo on niin vaikea saada kii ja sitte ku se soittaa, niin linja pätkii...
      - Hanoi -

      Poista
  2. Ehkä siinä kohtaa missä Leo on niin on huono yhteys vaikka? Koita soittaa uudelleen vaikka sillon kun se on sisällä vaikkapa😸❤️🐾

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, pitää koittaa vielä uudelleen. Pitäähän meidän päättää ennen kuin pikkaset syntyy, että missä me asutaan.
      - Hanoi -

      Poista
  3. No ehkä Leo soittaa heti huomenna ja sanoo mihin teette yhteisen kodin. Ei se sua hylkäisi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, hyvä. Mä jo aloin pelkäämään kun Eddietä kuuntelin. Siis miten sille kävi...
      - Hanoi -

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Leo osaa olla hauska ja sit se on ihana. Ja söpö ja ihan kaikkea ♥
      - Hanoi -

      Poista
  5. Leo taitaa olla aikamoinen tyttöjen hurmaaja 😹 Olisko muitakin ollut kierroksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Taatusti kaikki tytöt hurmaantuu Leosta ♥ Mut mä luulen, että meillä on tosi rakkautta eikä Leo enää piittaa muista tytöistä.
      - Hanoi -

      Poista
  6. Voi olla, että sinun kannattaa nyt luottaa enempi omiin sukulaisiin ja palveluskuntaan kuin Leoon, mitä tulee lastenhoidon järjestelyssä. Nuo kiimaiset nuoret kollit ovat välillä vähän katoavaisia. Mutta kyllä sie selviät. Onnea tulevista pennuista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei. Koitan siis vielä soittaa Leolle ja ehdottaa meille muuttamista, koska täällä on mun suku apuna ja hänen luona vaan Leevi-veli.
      - Hanoi -

      Poista
  7. Molemmilla on kyllä mukavan näköiset oltavat. Mutta kyllä sinä pärjäät ja ainahan voit lähettää Leolle kuvia pennuistanne. Olet muuten pyöristynyt somasti <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, ehkä mun on luovuttava yhteen muuttamisesta... ja totta, mä oon aikuinen nainen ja selviän vaikka mistä.
      - Hanoi -

      Poista
  8. Jotain tällaista osasin odottaa, kun luin aikaisemman kirjoituksen treffeistänne.
    Varmasti noin kauniista kissa vanhemmista tulee supersöpöjä pentuja.Onnea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mä oon aika varma, että mun massussa kasvaa todella ihania pikkasia. Kun vaan jaksaisi tän vauvavattan kanssa vielä miljoona kuukautta.
      - Hanoi -

      Poista
  9. Hitsi nuita kollipoikia! Odotan jännityksellä jäkikasvun näkemistä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, niillä ei oo ollenkaan varaa hommata kunnollisia yhteyksiä. Ainoastaan tommosia mikkä toimii silloin tällöin...
      - Hanoi -

      Poista
  10. Jee! Vähän tällaista uumoilin kun parissa kuvassa oli vähän semmonen pulleampi kuve Hanoilla. Onnea odotukseen ja kauniita pentuja syntyköön <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis KristiinaS ja Usko-kissa nimettömänä kommentoi.

      Poista
    2. Kiitos ♥ Vielä kun jaksaisi nää miljoona päivää... ja näkisi pikkaiset.
      - Hanoi -

      Poista
  11. Paljon onnea! Jee, jänniä aikoja tiedossa! Leo on tosi komea poika, sen pitäisi olla siellä tulevaa mamia hoivaamassa. Tai hommata ainakin uusi liittymä toimivalta operaattorilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä pyysin jo palvelijalta, että se hommais semmoisen kunnollisen liittymän Leolle. Vaikka ihan meidän kihlajaislahjaksi tai jotain.
      - Hanoi -

      Poista
  12. Paljon onnea Hanski!!!! Miten ihania uutisia.<3

    Kyllä se Leokin varmasti vielä ilostuu tästä hommasta, ja jos ei niin on sinulla kyllä varmasti muuten monta monituista lastenhoitoapulaista. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Juu, mä oon aika luottavainen hoitoapuihin. Rudi hoitanu Eppua ja sen veljiä, Eppu pikkuveljiään ja tietty; Eddie omiansa. Paten apua ei kuulemma kannata odottaaa... se vaan komentaa.
      - Hanoi -

      Poista
  13. Vai että sellainen puhelu! Onnea Hanoi ja Leo, se oli odotettavissa ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No juu, me ei varmaan ikinä päästä yhteisymmärrykseen, että minne me muutetaan... miehet!!
      - Hanoi -

      Poista