lauantai 6. toukokuuta 2023

Herkkupussi

Goodie bag

 

Pate, kato! Palvelijalla on herkkupussi.
Pate, look! Servant has a goodie bag.

Oh, olit oikeassa.
Oh, you were right.

Mä haluun kans!
I want too!

Eddie, mä se oli mulle.
Eddie, it was for me.

Äippä hei, mä näin ne eka. Nyt on mun vuoro.
Mom, I saw them first. Now it's my turn.

Nam
Yummu

Miksi Hanoikin saa...?
Why does Hanoi get...?

Hävetkää! Kaikkien kuuluu saada saman verran.
Shame on you! Everyone should get the same amount.


 

4 kommenttia:

  1. Taas niin hyvät kuvat! :D <3

    Mikä on noin suosittu herkku?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kamera rakastaa meitä ja me Dreamiesseja ♥ Saatiin kynsienleikkuu herkut.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Teidän pitäisi saada sponsorisopimus, koska olette niin kuvauksellisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tarkoittaisikohan se sitä, että silloin saataisiin herkkuja usein... Se olisi kyllä kivaa!
      - Rokkimimmit -

      Poista