lauantai 29. huhtikuuta 2023

Vapaapäivä

Day off

 

Sori, mut mulla on vapaapäivä.
Sorry, but I have the day off.

 
Sori, mä haudon nyt jalkojani.
Sorry, I'm incubating my feet.

Ethän pahastu, mut...
Don't be offended, but...

...mä oon nyt tosi väsynyt.
...I'm really tired now.

Mitä? Onko sulla jotain kivaa mielessä?
What? Do you have something nice in mind? 
 

Mä oon heti valmiina kaikkeen!
I'm ready for anything right away! 
 

Miksi mut herätettiin kesken makeiden unien?
Why was I woken up in the middle of my sweet dreams? 
 

Palvelija, nyt sulla ja Hanoilla saa luvan olla hyvä selitys.
Servant, now you and Hanoi must have a good explanation for this. 
 

 

8 kommenttia:

  1. Mitä ihmettä teillä tapahtuu, että pitää koko komppaniaa häiritä ilkeästi??!? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Palvelija haluaisi meitä leikkimään sen kanssa. Mut ku just ny ei jaksa...
      - Rokkimimmit -

      Mä kyllä jaksan!!!
      - Hanoi -

      Poista
  2. No nyt pitää olla kyllä jotain tosi mukavaa tiedossa, vähintään uusia leluja=)

    VastaaPoista
  3. Joo, tällaiset sadepäivät on vähän tuollaisia. Paras vaan ottaa ylimääräiset torkut, ehkä se menee ohi. Hyvää vappua kumminkin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ylimääräiset torkut ei koskaan oo pahitteeksi. Muistaaksemme ihmiset kutsuu niitä kauneusuniksi.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  4. Jotkut eivät osaa olla söpöilemättä edes vapaapäivänä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, se sujuu meiltä ihan luonnostaan.
      - Rokkimimmit -

      Poista