perjantai 7. huhtikuuta 2023

Muutetaanko?

Moving?

 

Mä oon tässä miettiny...
I have been thinking...

 
...me voitais muuttaa muiden luo.
...we could move in with others. 
 

Sun suvun luokseko?
To your family's place?

 
Niin, mulla on jo ikävä niitä.
Yeah, I miss them already. 
 

On mullakin ikävä mun Leevi-veljeä.
I also miss my brother Leevi.

 
Mut Hanoi, mä haluan olla täällä vain sun kanssa.
But Hanoi, I want to be here only with you. 
 

Sori Leo, ei me voida olla täällä ikuisesti.
Sorry Leo, we can't be here forever.
 
 
Miksei muka?!
Why not?! 
 
 
Mä niin palvon sua.
I so adore you. 
 

Mua voi palvoa muuallakin kuin täällä meidän sviitissä.
You can adore me elsewhere than here in our suite.


 

8 kommenttia:

  1. Mut Hanoi aattele jos toiset tytöt vie sun sulhon tai sulho säikähtää sukua ja karkaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne vie! Ne on niin wanhoja, etteivät enää ymmärrä nuorien ja komeiden poikien päälle. Ja sitä paitti, ei Leo voi mun sukua säikähtää, ne on kaikki kivoja.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Leon palvonta-asennot on ihania 😻

    VastaaPoista
  3. Hanoi! Jos esim. Eppu varastaa sun sulhon niin mitä sä sitten teet? Oo vaan Leon kanssa kahdestaan, se on varmaan paras vaihtoehto! 😍 Ja Leo on ihan saman värinen ku MÄ!

    -Sisu-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, mutta tuskin Eppu sellaista mulle tekisi. Ei ainaskaan mulle.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Oletteko jo naimisissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mä oikein tiedä. Me ei päästä oikein yhteisymmärrykseen, että minne muutetaan asumaan. Ehkä me ollaan...
      - Hanoi -

      Poista