torstai 6. huhtikuuta 2023

Tinder sulho

Tinder groom

 

Moi Hanoi, mä vastasin siihen sun Tinder ilmoitukseen.
Hi Hanoi, I responded to your Tinder ad.

En mä oo mitään Tinderiin laittanu.
I haven't posted anything on Tinder.

Olet sinä! Minä niin haistan nämä jutut.
You have a profile there! I know this kind of stuff.

Vai tulinkohan mä sittenkään oikeaan osoitteeseen?
Or did I come to the right address after all?

No, laitoin mä ilmoituksen...
Well, I made a profile...

Mä tiesin. Voi Hanoi kun sä oot kaunis.
I knew. Oh Hanoi you are beautiful.

Sä et muute kertonut nimeäsi.
You didn't tell me your name.

Kulta, mä oon Leo ja sulle mä voin olla vaikka Leo Leijona.
Honey, I'm Leo and I can be Leo the Lion for you.


 

16 kommenttia:

  1. Nyt on ihan täydellinen match! 💞 Leo on NIIN komea ja Hanoi NIIN kaunis 😻😻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No joo, on toi Leo kyllä oikea Leijona ♥♥♥
      - Hanoi -

      Hanoi on ihan syötävän söpö ♥♥♥
      - Leo -

      Poista
  2. Ujosteleeko Hanoi?

    VastaaPoista
  3. No nyt on kyllä NIIN ihana ja oika pari ja NIIN kaunis Hanoija NIIN komea Leo💖💖

    VastaaPoista
  4. No onpa komea tyyppi vieraisilla! <3

    VastaaPoista
  5. Oi, oi ♥️♥️ Kyllä nyt tulee hyvät sokkotreffit! Ootte varmaan yhdessä ikuisesti eikä ole yhden yön juttu.

    VastaaPoista
  6. Oi onnea! Leo on oikeassa, Hanoi on hyvin kaunis, mutta Leo itse on kyllä äärettömän komea myös! Kerrassaan hurmaava, ja käytöstavatkin näyttävät moitteettomilta! Toivottavasti saatte koko joukon vilkkaita ja reippaita lapsia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, Leo on oikein leijonien sukua ja komia. Mitä lapsia?!?
      - Hanoi -

      Poista
  7. Kyllä nyt on tinderi hyvin matsannu, oikein kaunis ja komea pari. Ja niin hempeitä katseitakin. Pus-pus!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kannatti laittaa Tinderiin ilmoitus vaikka mua hiukka epäilyttikin.
      - Hanoi -

      Poista