lauantai 7. syyskuuta 2024

Koulutuksen puute

Lack of training

 

Mitähän sitä tekisi?
What would I do?

Ai juu, tuolle ihmiselle tarttis varmaan keksiä jotain tekemistä.
I need to come up with something to do for the person at the end of the leash.

Nyt mä keksin!
Now I have an idea!

Rapsuta mun massua!
Scratch my belly!

Silleen oikein kunnolla.
Scratch really well.

Yritä ny eres.
Try even. 
 

Ei tuosta tuu mitään.
You don't know how...

Ehkäpä mun tarttee kouluttaa se eka.
Maybe I should train her first.


 

6 kommenttia:

  1. Jokku on typeriä eikä ne tajuu vaikka rautalangasta vääntäis… ~J&J~

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, vaikka mä kuinka näytän massuani, niin ei tuu rapsutusta... Ehkä tarttee vielä yrittää uudelleen.
      - Eppu-sisko -

      Poista
  2. Minkähän ihmeen takia ei nyt osannut maharapsuja toimittaa. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niinpä, mä niin selkeesti tarjosin massua rapsutettavaksi. Ja usiasti!!!
      - Eppu -

      Poista
  3. Maharapsuissa on aina se riski, että katti ottaa tiukan otteen kynsillään ja raapii ja puree. Se on ansa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pah, tuo on urbaanilegenda. Kissat ei raavi eikä pure!! Tai no, kyllä mä joskus Hanoita puren...
      - Eppu -

      Poista