torstai 5. syyskuuta 2024

Kissan aktiviteetit

Cat activities

 

Mä en ymmärrä mun isosiskoja.
I don't understand my older sisters.

Niiden pitää juosta ympäriinsä.
They have to run everywhere.

Miksei vaan voi olla...
Why couldn't they just be...

...ja nuuhkia ulkoilmaa.
...and sniff the fresh air.

Siinä on ihan riittävästi aktiviteettia pienelle kissalle.
There is enough activity for a small cat.

Tai no, ehkä välillä voi hiukka vaihtaa asentoa.
Or well, maybe sometimes I can change the position a bit.

Palvelija voisi muuten leikata nurmikon.
By the way, servant could mow the lawn.

Mut enpä taida sanoa sitä sille, niin saan olla rauhassa just tässä.
But I don't think I'll say that to her, so I can be in peace right here.


 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ei, vaan olen Eddie, Hanoin vaarin sisko. Oon pikkusisko myös Hanoin vaarille, sillä oon meidän pentueen nuorin.
      - Eddie -

      Poista
  2. Monta tyyliä on ulkoilussa! Sinä varmasti tykkäisit hiekkarannalla makoilusta ja auringonpalvonnasta siellä. Eikö olisi jotain rantaa lähellä? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ooh, lämmin hiekkaranta ja vieressä herkkubaari. Aurinko paistaisi, linnut livertäisi eikä mun tarttisi nostaa tassuakaan. Ah, se vasta olisi täydellistä.
      - Eddie -

      Poista