torstai 12. syyskuuta 2024

J&J - Talja

Zebra hide

 

Eppu lähetti mulle oman taljan.
Eppu sent me a hide of my own.

Julle, nyt sä voit pitää sen wanhan omanasi.
Julle, now you can keep the old one.

Julle, et sitte kauaa lainaa.
Julle, you won't borrow for long.

Junnu, ei saa häiritä.
Junnu, don't disturb.

Julle, mä sanoin sulle, että sen on mun talja.
Julle, I told you it's my hide.

Apua! Uskotaan.
Help! I know this is yours.

Jää hyvästi rakas talja.
Farewell my lovely hide.

Julle, palauta se nyt vaan.
Julle, just give it back.

Lisää juttuja Epun veljistä, Eddien pojista löydät Pennut/Kittens 17 sivun lopusta.
You can find more stories about Eppu's brothers, Eddie's sons at the end of page Pennut/Kittens 17.

7 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Niin joo, mä lähetin tuon taljan molemmille pikkuveljelle, mutta ne osaa aina yllättää...
      - Eppu -

      Poista
    2. Joo, joo, mutta kylmä se minun on kun kerran oon vanhempikin kuin Junnu! ~Julle~

      Poista
    3. Julle! Sä omit sen ekankin. Kyllä jomman kumman täytyy olla Junnun tai sitten molemmat on yhteisiä.
      - Eppu-sisko -

      Poista
  2. Kissatappelu! Ja taas nuo komeat kissahunksit... iih.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kissahunksit 😹 Tuossa on se vaara, että mun veljet ylpistyy...
      - Eppu -

      Poista