lauantai 24. elokuuta 2024

Hyvät kansalaiset

Ladies and gentlemen

 

Ooooo, porohiiri!

 
Hyvät kansalaiset, nyt alkaa hauskanpito.
Ladies and gentlemen, let the fun begin.

Tuu Rudi mukaan!
Rudi, come play with me!

Mä otan porohiiren kiinni.
I'll catch the reindeer mouse.

Oh, se oli nopeampi.
Oh, it was faster.

Hyppy korkeuksiin...
Jumping into the heights...

 
...ja liitäen ilmoissa alas.
...and gliding down. 
 
 
Nyt! Nyt mä otan sen kiinni.
Now! Now I'll catch it.

 

Mähän sanoin, että mä otan sen kiinni.
I said I'd catch it.
 


4 kommenttia:

  1. Teillä on siellä ihan selvästi Pomppufiilis 🎶🎶🎶

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pomppaamalla saa muita nopeammin lelut kiinni, varsinkin porohiiren.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Paljon atleettisempi kuin tämän päivän yrittäjä.

    Autocorrect yritti laittaa että alkeellisempi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hi hii, Hanoi on joskus hiukka alkeellinen 😹
      - Rokkimimmit -

      Jep, mä oon taatusti tämän porukan atleettisin!
      - Hanoi -

      Poista