torstai 7. maaliskuuta 2024

Hanoin pääsiäismuna

Hanoi's Easter egg

 

Näittekö minne palvelija heitti mun pääsiäismunan?
Did you see where servant threw my Easter egg?

Mä löysin jo! Moro!
I already found it! Bye!

Mä hukkasin taas mun munan.
I lost my egg again.

Jos palvelija heitti sen tällä kertaa toiseen suuntaan?
If servant threw it in the other direction this time?

Niin, saattohan se niinkin tehdä.
She could have done that.

Hanoi, mä löysin sen!
Hanoi, I found it!

Kiitos Rudi!
Thanks Rudi!

Mä meen taas.
I'm going again.


 

2 kommenttia:

  1. Mukavaa, kun teillä on taas vuodenajan mukaisia meininkejä! Pysyy lukijat kartalla, mikä juhla on tulossa seuraavaksi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, kaikki juhlalelut pitää ajoissa tarkistaa ja varmistaa kunto.
      - Rokkimimmit -

      Poista