sunnuntai 28. tammikuuta 2024

Vaalit 2024

Election 2024

 

 
Äänestä minua! Lupaan auttaa aina työtöiden tekemisessä.
Vote for me! I promise to always help with computer work.

 
Äänestä minua! Lupaan ilmoittaa aina milloin on tasan tunti ruokailuun.
Vote for me! I promise to always let you know when it's exactly one hour before meal time.

 
Äänestä minua! Lupaan ilmoittaa aina milloin palvelija tulee kotiin.
Vote for me! I promise to always let you know when servant comes home.

 
Äänestä minua! Lupaan näyttää aina missä on vaatehuoneen ovi.
Vote for me! I promise to always show you where the wardrobe door is.

Äänestä minua! Lupaan huomata aina milloin keittiössä on vartioimatonta ruokaa.
Vote for me! I promise to always notice when there is unattended food in the kitchen.


10 kommenttia:

  1. Äärettömän hienoja vaalilupauksia. Arvostan 😁

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Me luvataan vaan mitä me pystytään pitämään.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Melkein kaikki toteutuvat täällä jo Pepsin toimesta. Ja vaatehuonetta ei ole. Osaako teistä joku avata hyvin herkkupurkit? Jos osaa niin ääni täältä - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Auts, me ei osata avata laatikkoa missä herkkupurkit on, joten snif ääni jää saamatta.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  3. Mun ääni menee Patelle! T. Sofi

    VastaaPoista
  4. Oih, teillä on ollut vaalit! ja mahtavia vaalilupauksia, eihän noista pysty yhtä nostamaan ylitse muiden!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä on niiiin hyvät lupaukset ja me taatusti pidetään ne!
      - Rokkimimmit -

      Poista