sunnuntai 15. lokakuuta 2023

Umpikuja

Dead end

 

Ai juu, ei tästä enää pääsekään pidemmälle.
Oops, I can't go any further than this.

No, voihan tästäkin naapureita tarkkailla.
But I can always watch the neighbors from here.

Rudi, mitä sä touhuut?
Rudi, what are you doing?

Otan hiukka tukea...
I need some support...

Hanoi, ei tänne kannata enää tulla tuollaisella vauhdilla.
Hanoi, it's not worth coming here at such a speed anymore.

No mä meen sitte vauhdilla takaisin alas.
I'm going back down at high speed as well.

Mä lähden jonnekin rauhallisempaan paikkaan.
I'm leaving for a more peaceful place.

Rudi oota, mä tuun myös.
Rudi wait, I'll come too.


 

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Juu, se ei tunnu rauhottuvan yhtään... Pennut ois tehny sille hyvää.
      - Pate, Eddie & Rudi -

      Poista