tiistai 24. lokakuuta 2023

Eka lintu

The first bird

 

Koske ne linnut tulee?
When do the birds come?

Mä en jaksa odottaa enää.
I can't wait anymore. 
 

Tai no, jos mä vielä vähän kurkkaan.
Or well, if I wait a little longer.

Mä sain idean; päivystetään vuorotellen.
I got the idea; we can wait in turn. 
 

Mä voin ottaa ekan vuoron.
I can take the first shift.
 

Eppu, mä tuun jatkamaan. Voit lähteä.
Eppu, I'm coming to continue. You can leave.

Eka lintu kuusessa bongattu!
I saw the first bird in the tree!

Hei! Älä lennä ohi.
Hey! Do not fly past. 
 

 

4 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Jep, se on terassikauteen asti päivystystä ja laskentaa. Sit me vietetään taas ansaittua lomaa.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Jep, nyt meillä on valoisaan aikaan aina tekemistä silloin kun ei levätä.
      - Rokkimimmit -

      Poista