torstai 23. maaliskuuta 2023

Paikka auringossa

Place in the Sun


Ah mikä ihana rauha ottaa pikku nokoset.
What a wonderful peace to take a little nap.

Pate-täti, ookko sä ihan yksin täällä?
Aunt Pate, are you all alone here?

Olin. Kultaseni, minä olin.
I was. Honey, I was.

 
Onneksi me tultiin tänne sun seuraksi.
Fortunately, we came here with you.

Hanoi, nyt saat kunnon kasvopesun.
Hanoi, now you get a good face wash.
 

Tuu Eddie lähemmäksi, niin saat sinäkin pesun.
Eddie, come closer and you'll get a face wash too.

Täällä on näköjään hiukka ruuhkaa.
It seems to be full here. 


Oota Rudi, mä tuun sun mukaan.
Wait Rudi, I'll come with you.



8 kommenttia:

  1. Hyvästi rauha ja hiljaisuus, Eppu ja Hanoi tuli! 🤣

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eppu vielä menisi, mutta Hanoi. Mä oon jo hoitanu Eddien laululeirit. Ei tartte Hanoin tulla silloin mun liki. Tosin Eppu kyllä hoitaa Hanoita esimerkillisesti, niin kuin mä aikoinaan Eddietä.
      - Pate -

      Poista
  2. Tilanne eskaloitui nopeasti :D

    VastaaPoista
  3. Vastaukset
    1. Jep, oli. Mutta se ny on niin tuttua täällä ettei mikään rauha oo pysyvää...
      - Pate -

      Poista
  4. Miten söpöjä oottekaan! ;_; Mukavaahan se on hyvässä seurassa pitää päiväunet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuossa ny niin kauhiasti rauhaa ollu. Onneksi Patella on toisinaan hyvät hermot...
      - Rudi -

      Poista