keskiviikko 8. maaliskuuta 2023

Miukumaan täti 2/2

Aunt Miukumaa 2/2

 

Vihdoinkin mun vuoro.
Finally my turn.

Tietty, mun pitää ny keskittyä poseeramiseen.
Of course, I have to focus on posing now.

Mäki tuun leikkimään.
I come play too.

Eddie, se oli mun vuoro.
Eddie, it was my turn.

Saat ihan kohta leikkiä tällä.
You can play with this soon.

Mä vaan hiukka testaan eka.
I'm just going to test a bit first.

Jep jep, se varmaan on ihan kohta vapaa mulle.
Yep, it's probably free for me soon.

Oota Hanoi, mä tarkistan tän vielä Eddien leikin jäljiltä.
Wait Hanoi, I'll check this after Eddie's play and then it's your turn.
 

 

8 kommenttia:

  1. Testaaminen on tärkeää!

    VastaaPoista
  2. Mutta mimmonen se Miukumaan täti nykyisin on? Kun ei ole nähty sitten viime kesän sitä.. - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, extra kiva. Se on kiva aina ja joka ikinen kerta kun täällä käy ♥ Niin kiva, että jopa Pate anto rapsuttaa ja kaaaaauan.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  3. Kuvasta tuli söpö, osasit poseerata hienosti 😻

    VastaaPoista
  4. Kai se Miukumaan täti rupesi välillä miukumaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu! Se puhuu tosi hyvin kissaa ♥
      - Rokkimimmit -

      Poista