lauantai 25. maaliskuuta 2023

Tinder

Tinder

 

Mä sain Tinderin auki.
I opened Tinder.

Ja löysin tosi ihanan oloisen poitsun.
And I found a really lovely boy.

Se on niiiin komiakin.
He is so handsome.

Hanoi, se on mun isi!
Hanoi, that's my dad!

Ja tietty mun isi on komia. Mut se on liian vanha sulle.
And of course my dad is handsome. But he's too old for you.

Onneksi Tinderistä löytyy muitakin komeita.
Fortunately, there are other handsome guys on Tinder.

Kröhöm. Hanoi, tuo on mun ex myös.
Hanoi, that's my ex too.

Meidän pitää löytää sulle joku ihan oma komistus.
We have to find someone handsome for you. Not my mom's ex.


 

12 kommenttia:

  1. Onpa jänskää! Löytyyköhän sieltä sulle se oikea 🙀

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käytyy jatkaa kattelua. Tuntuu vaan että kaikki on Eddien exiä. Mut toisaalta enpä mä kattonu vasta ku pari...
      - Hanoi -

      Poista
  2. Kylläpä löytyykin komeita herroja tuosta Tinderistä. Eikä varmaan ole photoshopattu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei, Eddie tuossa haaveillen kerto, että ainakin nämä kaksi oli noin söpöjä. Vaikkakin luonnossa söpömpiä...
      - Hanoi -

      Poista
  3. Mitä?! Vastahan Hanoi oli ihan pentu pikkarainen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, mä oon jo aikuinen nainen. Täytinhän jo marraskuussa 2 vuotta!
      - Hanoi -

      Poista
  4. Varmasti löytyy Hanoillekin oma! Komeaa porukkaa kyllä nuo herrat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän löydy juu. Mut nää kaksi on mun rakkauksia vaikka jo entisiä sellaisia.
      - Eddie -

      Poista
  5. Komeita kolleja löytyy kyllä, josko sinullekin Hanoi joku ihan iki oma♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tarttee vielä tutkistella tuota Tinderiä tarkemmin. Tai tehdä vaikka ihan oma ilmoitus.
      - Hanoi -

      Poista
  6. Komeita kolleja tinder täynnä Pidän peukkuja Hanoi, että löydät jonkun. :) Se on tää kevät kulkaa niin voi löytyäkin joku kiva poju. ;) -Sissi-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi toivottavasti löydän. Ainaski jatkan kovin etsimistä!
      - Hanoi -

      Poista