sunnuntai 25. helmikuuta 2024

Suut supussa

Sealed lips

 

Me ei olla aina sosiaalisia.
We are not always social.

Eikä haluta kertoa kuulumisia.
And we don't want to tell you what's up with us.

Me osataan pitää asioita salassa.
We know how to keep things secret.

Ja olla salaperäisiä.
And be mysterious.

Mäpä en kerro mitä mä nään!
I won't tell you what I see!

Jep, ei kaikkea tartte kertoa.
Yep, you don't have to tell everything.

Joskus on ihan hyvä pitää asioita vaan itellään.
Sometimes it's good to just keep things to yourself.

Mut tän mitä mä nyt nään, niin haluaisin ehkä kertoa... Jänskää!
But what I see now, maybe I would like to tell you... It's exciting!


 

10 kommenttia:

  1. Vähän nyt näyttää jollekin kissaliiton salaseuralle 😺

    VastaaPoista
  2. Eppu nyt ei ainakaan osaa pitää salaisuuksia itellään… t. J&J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voitte vaan arvata miksi Eppu ja Pate on sisällä eikä meidän kanssa terassilla...
      - Hanoi -

      Poista
  3. Kertokaa, kertokaa! Onko ulkona jotain ekstrajännää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä olisin kyllä kertonu, mutta muiden mielestä me ei kerrota ny yhtään mitään. Mut eihän se oo kertomista jos sanon, että ne kolme oli karvaisia valjaissa?
      - Hanoi -

      Poista
    2. Tosi kryptinen viesti, se ei oo kertomista ollenkaan! :D

      Poista
    3. Huh hyvä, mä jo säikähdin, että olisit arvannu mun seuraavan kolmea koiraa. Sit mä olisin jääny kiinni...
      - Hanoi -

      Poista
  4. Te olette kiinnostavalla tavalla suut supussa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin, me ei just ny kerrota yhtään mitään.
      - Rokkimimmit -

      Poista