tiistai 21. helmikuuta 2023

Lumikissa

Snow cat

 

Voi vitsit kun tekisi mieli hypätä lumikasaan...
I would like to jump into a snow pile...

Mutta sitä ei pidä tehdä suin päin.
But it should not be done without planning. 
 

Tarttee tuumailla eka.
It requires thinking. 
 

Ehkä hetken kuluttua meen.
Maybe in a little while I'll go. 
 

Hu huu, miksei terassilla oo ketään?
Why is there no one on the terrace?

Ai juu, eihän siellä talvella viihdy oikein kukaan muu kuin minä.
Now I remembered, I'm the only one who is on the terrace for a long time in winter.
 

Sitte mä otan oikein kunnon lumijuoksut!
Then I run really fast in the snow! 
 

Kato kuinka lumi vaan lentää kun mä juoksen!
Look how the snow just flies when I run! 
 

 

16 kommenttia:

  1. Onko muut niin herkkähipiäisiä, etteivät viihdy raikkaan viileässä säässä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Ne on niin kalkkiksia, että niiden luita alkaa kylmä kolottaa. Tosin Pate ja Eppu aina väittävät olevansa sisäkissoja eli he tulee ulos vasta kun on lämmin.
      - Hanoi -

      Poista
    2. Mutta sinä olet sitten sitäkin terhakampi, kun on lunta, ja osaat pitää hauskaa :)

      Poista
    3. Kyllä, niin osaan! Palvelijalla oli oikein hommaa pysyä mun perässä. Mä menin lumessa ainaski tuhatta ja sataa! Lumi vaan lensi kaaressa.
      - Hanoi -

      Poista
    4. Hienoa, että viitsit ulkoiluttaa palvelijankin!

      Poista
    5. Jep, ulkoilutuskin kuuluu täällä meidän hommiin.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Mitta mepä ollaan napakissoja!
    t. Julle & Junnu pohjoisesta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kuulemma ootta, joulupukin naapurissa. Eikös teillä olekin lunta kesät talvet?
      - Hanoi -

      Poista
    2. No ei ny sentää! Eppuko se on syöttäny sulle tuommoista pajun köyttä? ~J&J~

      Poista
    3. Isotäti-Eddie niin kerto. Julle oli kuulemma pienenä haaveillu joulupukin apulaiseksi ryhtymisestä. Ja mä näin ne kuvatkin!!! (https://kiskatit.blogspot.com/2018/01/julle.html)
      - Hanoi -

      Poista
  3. Lumi voisi nyt vähän viilentää sun levotonta oloa 😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Äh, en mä ny niin levotoon oo. Muut on vaan niin tylsiä ja pakenee mun luota.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Sen jälkeen ku mä opin kulkemaan valjaissa, niin mä oon tykänny valloittaa maailmaa. Paitsi vesisateella...
      - Hanoi -

      Poista