sunnuntai 19. helmikuuta 2023

Fasaaneja moikkaamassa

Greeting the pheasants

 

Mä tulin ulos morjestamaan fasaaneja.
I came out to greet the pheasants.

Nyt niillä ei oo ruokataukoa.
Now they don't have a lunch break.

Aamulla mä näin ne täällä.
I saw them here in the morning.

Jep, tuolta ne on tullu.
Yep, that's where they came from.

Ne on varmaan taas kuusen alla.
They are probably under the spruce again.

Rudi täällä! Tulkaa moikkaamaan!
Rudi here! Come say hello!

Ei ne kuullu mun huutelua.
They didn't hear me.

Hetkinen. Nehän vois olla tuolla.
Wait a minute. They could be there.


 

8 kommenttia:

  1. Kumpikohan teistä säikähtäisi enemmän, jos tulisitte vastakkain, sinä vai fasaani?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmm, fasaani ei ainaskaan säikähtäisi sillä mä rrrrrakastan ihan kaikkia ja kaikkea ♥
      - Rudi -

      Poista
  2. Jännä kyllä miten ne ei tule tervehtimään ja vaikka kiittämään eväistä, ihme porukkaa. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on, mä vielä aamulla katoin ku ne tuossa ruopsutti ja menin ihan siihe samaan kohtaan morjestamaan. No, ehkä ne nukku vaan niin sikeästi massujensa viekussa.
      - Rudi -

      Poista
  3. Varo vaan Rudi-täti ettet saa selkääsi niiltä! Fasaanikukot on isoja ja voimakkaita ja nekin saattaa olla ”laululeirillä” näin keväisin! t. siskonpoikasi J&J

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kai ne ny mua rökittäisi. Mähän oon kiltti ja ystävällinen ihan kaikille. Tai no, en ötöille.
      - Rudi-täti -

      Poista
  4. Juu, fasaanikukot voi tosiaan olla nyt keljulla päällä näin kevään kynnyksellä. Pidäthän Rudi varasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä ne ois musta tykänny jos vaan olisivat olleet paikalla. Musta tykkää kaikki ♥ Tai ainaski mä tykkään kaikista ♥
      - Rudi -

      Poista