lauantai 28. tammikuuta 2023

Pölyt pois

Dust off

 

Onpas mun kitara pölyinen.
My guitar is so dusty.

Siitä pitää saada pölyt pois.
he guitar needs to be dusted.

Mä voin auttaa sua.
I can help you.

Kiitos Eddie, teit hyvää työtä.
Thanks Eddie, you did a great job.

Voisko palkaksi saada oppitunnin tämän soittamisesta?
A guitar lesson would be a nice salary.

Olisi kiva jammailla yhdessä.
It would be nice to play together.

Tietty mä voin opettaa sua.
Of course I can teach you.

Äiti, saanko mäki opetella soittamaan?
Mom, can I learn to play too?


 

6 kommenttia:

  1. Perustakaa bändi! Fanit teillä on jo valmiina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin no joo, onhan meillä jo noita kesäkeikkoja ollu... (esim 2018-elokuu-Rokkibändi --> https://kiskatit.blogspot.com/2018/08/rokkibandi.html). Jos mä saan muut oppimaan kitaransoiton, niin vois talvikeikkojakin harkita. Solokeikkoja heitän jo joka päivä; kitara ja minä.
      - Pate -

      Poista
    2. Ihan miten teille itsellenne sopii. Olette niin monessa mukana, että on varmaan aikatauluissa sovittelemista.

      Poista
    3. No joo, meillä on myös aina kaikenmoista remppajuttua välillä ja palvelijan auttamista. Mutta kyllä Rokkimimmit aina ehtii keikkoja tehdä myös!
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Keikkakalenteri puuttuu teidän sivuilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu, mut ku sen ajantasalla pitäminen on niin rankkaa hommaa. Me ku saatetaan heittä usein yllätyskeikkojakin. Ollaan ihan varmoja, että myös sun mamille ollaan joskus esiinnytty. Tai ainaski Pate on soittanu kitaraa...
      - Rokkimimmit -

      Poista