tiistai 27. heinäkuuta 2021

Sapelihammaskissa

Sabretooth cat

 

Nämä lelut oli meillä ekana kesänä uima-altaassa.

Siis näilläkin voi leikkiä.
So I can play with these. 
 
 
Onpas ne liukkaita.
Oh, they are slippery. 
 
 
Miten te saitte näitä kiinni?
How did you you catch these? 
 
 
Käytä Hanoi tassuja, äläkä suuta.
Hanoi, use your paws, not your mouth. 
 
 
Kyllä mä vielä näytän, että suulla saa paremmin kiinni.
I'll show you how I can use my mouth better than anyone else. 
 
 
Kas näin.
Like this. 
 
 
Sori, mä en ehdi ny jäädä enempää juttelemaan.
Sorry, but I don't have time to stay right now. 
 

 

6 kommenttia:

  1. Olet söpö hanibani, Hanoi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Hi hii, mä oon söpö sapelihammaskissa.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Ilmatäytelelujen pyydystely sapelihampailla voi johtaa pamauksiin! Ole varovainen! :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehei, ei ne pamahda. Mutta joudun kyllä pyytämään palvelijalta niihin lisää ilmaa ja toisinaan ne vaan katoaa kokonaan, kuten se flamingo.
      - Hanoi -

      Poista
  3. Hihii, teillä taas mukavat leikit! Voi miten söpö oletkaan Hanoi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mä oon hyvä keksimään leikkejä!
      - Hanoi -

      Poista