torstai 22. heinäkuuta 2021

Hanoin sisko

Hanoi's sister


Mä oon Hanoin sisko Nelli, Vinhaviiksen Nonparelli.
My name is Nelli and I'm Hanoi's sister. My official name is Vinhaviiksen Nonparelli.
- Vinhaviiksen = breeder's name, Nonparelli = nonpareil

Mulla on nenussa nonparelli kissa.
I have a nonpareil cat in my nose.

Ja me ollaan Hanoin kanssa toistemme peilikuvat. Hassua, eikö?
Hanoi and I are mirror images of each other. Funny, right?

Mä voisin ihan pikkasen vaan esitellä mun valtakuntaa.
I could introduce my kingdom a little.

Täällä on meinaan tosi paljon kivoja ötököitä.
There are a lot of nice bugs here.

Ai juu, mä sain Hanoilta kivan matatabi-tikun...
I got a nice matatabi stick from Hanoi...

...ja höyhenlelun.
...and feather toy.

Kyllä siskot on parasta mitä tytöllä voi olla.
The sister is the best that a girl can get.



14 kommenttia:

  1. Nelli kiittää käynnistänne ja kivoista lahjoista ja blogijulkaisuun pääsystä!!! 😻
    Toivottavasti Nelli voi tavata myös rakkaan Hanoi-siskonsa sitten joskus!
    Paljon pusuja Hanoille meiltä kaikilta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun sain palvelijat lähettää siskoa kattomaan. Ja tietty mun sisko pitää olla myös julkkis ♥ ja päästä omaan juttuun.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Tietty! Nelli on mun peilikuva ja mä oon söpö.
      - Hanoi -

      Poista
  3. Kaunis Nelli, upea väritys.
    ♥ Pumpulikissat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Me ollaan Nellin kanssa samiksii, tai oikeestaan peiliksii.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Te olette luonnon ihmeitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo. Palvelija sanoo ettei kaikki siskokset oo näin samiksia tavoiltaan ja ilmeiltään kuin me. Esim Pate-Eddie-Rudi siskot ovat kaikki ihan erilaisia keskenään kuin mitä me Nellin kanssa.
      - Hanoi -

      Poista
  5. Moi Nonparelli-Nelli, omistat tosi hauskannäköisen naaman ja nenän! Näytät tutulta mut en tiijä miksi, joku kaveri varmaan näyttää vähän samanlaiselta. Hmmm... - Seppo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Seppoooo!!! Tietty Nelli näyttää tutulle! Onhan Nelli mun peilikuva.
      - Hanoi -

      Poista