lauantai 24. heinäkuuta 2021

Edgard Cooper

Edgard Cooper

 

Me saatiin paketti Edgard Cooperilta.
We got a packet from Edgard Cooper.

Wau, tää on täynnä ruokaa!
Wow, it's full of food!

Anna mäkin katon!
I like to see it too!

Mä merkkaan tän mulle.
I mark this for me.

Oho, siellä oli kirja palvelijalle.
There is also a book for servant.

Miten niin saadaan vasta huomenna maistella?!
What do you mean?! We can taste these tomorrow? Not today?!

Kattokaa ku mä sain laatikosta kivan mökin!
Look! I got a summer cottage.

Edgard Cooper pyysi kertomaan kaikille, että heidän verkkokaupasta saa kaikista tuotteista 10% hinnasta pois koodilla ECFIN10.
Edgard Cooper asked to tell everyone that you can get a 10% discount of all products in their online store with the code ECFIN10
 

 

6 kommenttia:

  1. täytyy odotella teidän testiä ensin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep tylsää, me oltais voitu jo tänään maistella ihan kaikkia.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Voi kun Hanoi sai hauskan mökin! 😻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se ihan kokonaan mun oo, tai no, mä annan myös muidenkin olla siellä.
      - Hanoi -

      Poista
  3. Olipa kiva paketti, sai laatikkokin uuden elämän mökkinä.
    ♥ Pumpulikissat

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo! Voi massu täynnä mennä mökkiin mammimaan.
      - Rokkimimmit -

      Poista