lauantai 22. helmikuuta 2020

Työnjohto - osa 1

Supervisors - part 1


Päivä 1 - Day 1

Tehdäänköhän se remontti tällä laitteella?
Is this device used for renovation??


Tää musta putki ainakin näyttää tosi tärkeälle.
At least the black tube looks really important.


Päivä 2 - Day 2

No niin, onkos täällä yhtään edistytty?
Okay, is here any progress?


Ovat pärjänneet ihan hyvin ilman mun apuja.
They have managed quite well without my help.


Mutta se musta laite on kadonnu.
But the black tube has disappeared.


Voi ei, mitä mä löysin.
Oh no what I found.


Seinässä on reikä.
There is a hole in the wall.


Päivä 3 - Day 3

Miksei sitä mun löytämää reikää oo piilotettu?
Why they didn't do anything to the hole that I found?


Onneksi tää näyttää ainakin kelvolliselle.
At least this has been done correctly.


6 kommenttia:

  1. Osaakohan ne ihmiset nyt oikeesti?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiukka hirvittää juu, mutta onneksi me ollaan neuvomassa.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  2. Sukkapuku :DDDD

    Tsemppiä remonttiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eiköhän me tästä vielä suoriuduta.
      - Rokkimimmit -

      Ja mä puvusta!
      - Eddie -

      Poista
  3. No jopas, jospa se reikä paikkaantuisi sitten neljäntenä päivänä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivoa sopii. Ainaski mä tuun huomauttamaan siitä.
      - Eppu -

      Poista