torstai 20. helmikuuta 2020

Eddien päivä

Eddie's day


Mulla on ihan hönö olo.
I don't feel well.


Väsyttääkin...
I'm tired...


Äiti, kyllä sun olo pian paranee. Mä tiedän sen.
Mom, you'll feel better soon. I know it.


Niinhän sä taidat tietää joo.
Yes, you do.


Sisko hyvä, laita ny vaan ne silmät kii ja nauti lämmöstä.
Dear sis, close your eyes and enjoy the heat.


Mä vilvottelen hetken.
I'd like to be in cold a while.


Ei lämmin luita riko.
Heat won't harm you.


Ah ruokaa, nyt mulla on paljon parempi olo.
Oh food. Now I feel better.


14 kommenttia:

  1. Parane pian äiti! t. poikasi Julle ja Junnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kultaseni ♥ Kyllä minä tästä nopsaan paranen. Kunhan tämä rakkauslaululeiri olo myös helpottaisi.
      - Eddie-emo -

      Poista
  2. Voi Eddie ressukka! Mutta ihan kohta sun olo paranee ja ne laululeiritkin on taakse jäänyttä elämää. Kohta riehut kuin pentuna 😺

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti näin käy. Nyt kuulemma on useampi päivä vielä pyjamapartyja sano palvelija.
      - Eddie -

      Poista
  3. Voi pientä...Elvis lähettää jaksuhalin (yök, mikä sana). Mut nin se käski kirjottaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Elvis ♥ Sä oot aina niin huomaavainen kolli ♥
      - Eddie -

      Poista
  4. Tsemppiä Eddie! Olo paranee pian.

    Täällä toivotaan muuten paljon kuvia sukkapukuvaiheesta. :D :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Enköhän mä tässä pyjamassa tovin esiinny...
      - Eddie -

      Poista
  5. Pyjamapartyt on tylsiä.. Mutta pian se iloksi muuttuu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toivottavasti päivät menee nopsaan. Ainaski se lääke on namia. Mä haluaisin sitä lisää, mut tarttee odottaa huomiseen.
      - Eddie -

      Poista