keskiviikko 21. marraskuuta 2018

Tinder

Tinder


Mä laitan äipän Tinderiin.
I add mom to Tinder.


Rudi tuu auttamaan mua tän Tinderin kanssa.
Rudi, help me to add mom to Tinder.


Äh, ei äippä tuolla pelillä saa uutta isää.
Oh no, mom doesn't get a new dad with that game.


Eppu, mä tuun auttamaan sua ja Rudia.
Eppu, I'll help you and Rudi.


Rudi, kerrokko mulle mitä te täällä touhuatte.
Rudi, please tell me what is happening here.


Rudi-täti, oo ihan hys ihan kaikesta.
Rudi please, don't tell anything to mom.


4 kommenttia:

  1. Vai on siellä semmoinen peli menossa... Saas nähä miten äippä-Eddien käy...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Isin jälkeen äipällä ei ole ollut ketään. Mä haluun äipälle uuden isin. Tädit kerto, että se on ainut konsti saada pikkusiskoja...
      - Eppu -

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Mun on pakko auttaa äippää kun se ei osaa ite löytää uutta isiä ja tädit sano etten saa pikkusiskoja ilman isiä.
      - Eppu -

      Poista