sunnuntai 27. maaliskuuta 2016

Papumeri

Haa, papumeri!


Oho hups, tää putos lattialle.


Hii, täältä tulee lisää!


 Täällä voi vaikka uida samalla kun näitä pudottelee.


Näitä onkin jo ihan kivasti lattialla.


Pate, otetaanko kisa kumpi ekana papumeressä?


Miten tässä nyt näin kävi?! Mun piti hypätä kans mereen.


Mä hyppään pois, niin mee sä vuorostasi.


Juu kiitos. Näitä onkin kiva heitellä.


Mä taas tykkään uida kovin kissaa täällä.


Rudi ui rauhassa, mä vaan otan tästä muutaman vielä tuonne alas.


En mä jaksa uida enää. Mä uin jo ainaskin kilometrin.


Piilotetaan näitä maton alle jemmaan.


Juu, mä tuun auttaan sua.






Tän mä haluan vielä jemmata täältä.


Voi ei, se putosi! Mistä mä ny sen löydän?


Kyllä me se täältä vielä löydetään.


Jos mä etin uuden...


Tai sitte laitetaan vaan kannet kii.


2 kommenttia:

  1. Te osaatte uidakin, mahtavaa :) Mutta on teillä kyllä tosi kivat lelut.

    VastaaPoista
  2. Rudi osaa uida vetessäkin. Meidän pitääkin laittaa tänne joskus taas kuvia kun Rudi kalastaa.

    VastaaPoista