keskiviikko 30. maaliskuuta 2016

Lakanateltta

Me keksittiin, että lakanan voi yhdistää myös kiipeilypuuhun. Pate hokas heti, että siitä saa hyvän teltan kun sitä vähän itse muokkaa tekemällä aukkoja sopiviin paikkoihin.


Hei, täällä näkyy jonkun tassut!


Höhlä, se on Pate.


Hih, tää onkin hyvä vakoilupaikka.


Eddie, mitä sä nyt suunnittelet?


Mä mitään suunnittele.


 Rudi, mä oon aivan varma, että Eddie suunnittelee jotain...


Oottakaas, mä tuun sinne ylös.


Hmmm, mitänyt sitä nyt keksisi?


Hih, Rudi luulee, että mä oon alhaalla vielä vaikka vakoilenkin jo täällä ylhäällä. Äikkistuikkis.


2 kommenttia:

  1. Hyvä idea toi lakana, kun sitä saa tolleen muokattua oman maun mukaan :)

    VastaaPoista
  2. Me aiotaan käyttään ihan puhki toi lakana ennen kuin annetaan lupa hävittää se :)

    VastaaPoista