torstai 12. toukokuuta 2022

Tärkeämpi homma

More important task

 

Eppu, kyllä sunkin pitää auttaa.
Eppu, you have to help too.

Äiti, ei todellakaan oo mikään pakko auttaa.
Mom, I really don't have to. 
 

Eppu hei, tää on oikeesti kivaa.
Eppu, this is really fun. 
 

Jollet sä auta, niin mä leikin sun hännällä.
If you don't help us, I'll play with your tail. 
 

Nyt annatte mun olla rauhassa!
Let me be alone! 
 

Ei tuota Eppua sitte millään aina ymmärrä.
I don't always understand Eppu. 
 

Varsinkin kun tää on niin kivaa hommaa.
Especially when this is such a nice thing to do. 
 

Hys, mulla on nyt tärkeämpi homma menossa.
I now have a more important task going on.
 


8 kommenttia:

  1. Eppu toimii ulkoasiainministerinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä tarkkailen mitä ulkoasioissa tapahtuu.
      - Eppu -

      Poista
  2. Epulla on kyllä tärkein homma meidänkin henkilökunnan mielestä. Fretit ois kyllä meistä kivoja, niitä ainakin saisi pureskella ja nujuuttaa kun lintuja ei saa kiinni. - Kassinen ja Seppo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja tän mun homman tärkeyttä ei muut tajua. Pitäis vaan tuulettaa frettejä....
      - Eppu -

      Poista
  3. Onks toi naakka vai harakka vai varis? Komea kuitenkin! - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on lintu!
      - Eppu -
      PS. palvelija sano, että se on harakka-lintu. Mut mun mielestä se on selvä lintu.

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Mä oon niin samaa mieltä. Eikä mua haittaa vaikka muut ehtisi moisen kokonaan hoitaa ilman mua.
      - Eppu -

      Poista