tiistai 11. tammikuuta 2022

Atshii

Aaa-choo

 

Palvelija aivasti.
Servant sneezed.

Sen täytyy niistää kohta.
She has to blow the nose soon.

Mä pehmitän hiukka tätä paperia ensin. Sitten tähän on hyvä niistää nenä.
I'll soften the paper a little first. Then it's good to blow the nose to the paper.

Joo joo, ihan kohta tulossa.
It's almost ready.

Tää tarttee vielä pehmennystä.
It just needs a little softening.

Tää on ihan kohta justiinsa valmis.
Just a moment.

Ei palvelija voi tuollaiseen silppuun niistää.
It's in too small pieces. Servant can't use it. 
 

Mä vien tästä nenäliinan.
I give servant a handkerchief.


 

14 kommenttia:

  1. Minä(kin) olen nykyään ahkerasti pehmittänyt vessapaperia. Ei ne ihmiset mua siitä moitikaan, mutta eivät myöskään ole sitä mieltä, että sitä tarvitsisi pehmittää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä pidetään vessapaperia kaapissa, jotta en pääse sitä pehmittämään. Joskus palvelusväki on kauheen kiittämätöntä meitä kohtaan. Onneksi niistämistä varten sain ihan hiukan pehmittää.
      - Rudi -

      Poista
  2. Olitpa sinä kiltti, kun pehmitit palvelijalle paperia ❤️ Sillä oli varmaan nenä tosi kipeä niistämisestä, niin pehmitetty paperi oli ihan paikallaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, sen nenä on ihan yhtä punainen mitä Epun ja Paten nenä. Niin, ja kilttihän mä aina.
      - Rudi -

      Poista
  3. Saatteko lipaista palvelijan nenän päätä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saatais varmaankin, mutta kun se pitää välillä niin kamalaa ääntä... ja silloin ei halua olla liki. Siis semmonen Atshii-ääni.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  4. Pehmitettyä paperia, mikä palvelu!

    Toivottavasti palvelija ei ole pahasti kipeänä tai tulossa, pikaista paranemista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei se pahasti, jaksaa antaa meille vielä ruokaa ja herkkuja.
      - Rokkimimmit -

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Ainahan minä ♥ Oman lempi-ihmisen parasta pitää aina ajatella.
      - Rudi -

      Poista
  6. Jösses, ei varmaan koskaan kukaan oo noin hyvin pehmitettyä paperia! Toisaalta, ehkä kuitenkin pehmitämätön nenäliina on helpompi käyttää?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä myös nenäliinä parempi. Siksi veinkin palvelijalle semmosen.
      - Eppu -

      Poista
  7. Ai hitsi, joskus sentään näinkin päin!!! Kiskatitkin palvelee :). Mua nauratti erityisesti toi "Tää on ihan kohta justiinsa valmis"-kuva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainahan me palvellaan, paitsi silloin kun meitä palvellaan. Niin ja Rudilla kestää aina kaikki.
      - Rokkimimmit -

      Poista