keskiviikko 6. lokakuuta 2021

Hanoi 11kk

Hanoi 11 month


Ai niin, tää onkin Hanoin viimeinen kuukausikakku.
Oh, it's Hanoi’s last month birthday cake.

Näyttääpäs se muuten herkulliselle.
It looks so delicious.

Mä lauloin jo Hanoille. Joko saadaan kakkua?
I already sang for Hanoi. Can we have the cake now?

 
Kakut ei oo vieläkään mun juttu...
I'm still not a cake lover... 
 

Syökää te vaan.
You can eat it all.

Kuukausi enää ja mä täytän vuoden.
A month and I will turn a year.

Sit mun ikä lasketaan aina vuosissa.
Then I tell my age in years.

Enkä mä oo enää pentu vaan oon juniori.
Then I'm not a kitten anymore. I'm junior.



22 kommenttia:

  1. Onnittelut Hanoi-neidille, jota saa vielä kuukauden kutsua vauvaksi :) Vai saako...? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ En mä mikään vauva enää... Mä oon kerta jo melki juniori. Ja sitä paitsi, mullapa on ollu jo eka kiima! Sitä ei oo vauvoilla.
      - Hanoi -

      Poista
  2. Onnea Hanoi! Sinähän alat olla jo ihan aikuinen nainen! Melkein. Ei ihan, mutta melkein.

    VastaaPoista
  3. Ootpa sä jo iso tyttö, et mikään pentu enää. Kohta pitää ruveta katselemaan sulhasta 💕💕

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oonki. Mä haluun toosi komeen sulhon ja kivan, semmosen kuin mun iskä ja paappa on ♥
      - Hanoi -

      Poista
    2. Meidän mami näki kesällä tuolla vähän pohjoisempana yhden tosi komean ja kivan kollipojan 🤎 Sillä on pehmoiset tassut ja viisaat silmät ja se on muutenkin tosi suloinen. 💞

      Poista
    3. Mäki oon nähny yhen komeen A-pojan. Ois aika ihkua päästä lähemmin tutustumaan, mutta mun tarttee ny eka kasvaa ja oppia kaikkea pentujen hoidosta Eddieltä.
      - Hanoi -

      Poista
    4. Mistä täällä oikein keskustellaan? :-D

      Poista
    5. Mun tulevasta sulhosta ♥ ja meidän vauvoista.
      - Hanoi -

      Poista
    6. Hui kauhea miten nuorina alkavat nykyään sellaisista puhua! ~Henna

      Mutta olet sinä Hanoi kyllä varsin nätti ja kiva tyttö! Purrrr! ~Arttu

      Poista
    7. Mun ekan kiiman jälkeen noi wanhukset valisti mua... Nyt mä tiedän jo hiukka aikuisten asioita. Mut onneksi kaikki muuten on vielä kaukana tulevaisuudessa.
      - Hanoi -

      Poista
    8. Olisiko tässä uusi kissamaailman romanssinpoikanen 💙💞🤎

      Poista
    9. Eli mä voisin alata seukkaamaan jo ennen treffejä? Mut mä haluun sitte paljon leikkejä ja paineja!
      - Hanoi -

      Poista
    10. Joo, toki. Hyvä vähän tutkia tarjontaa ja miettiä vaihtoehtoja.

      Poista
    11. Niin, ehkä pojat ei ookkaan kivoja. Eppu kyllä sano, että on. Sillä kun on 5 veljeä. Mutta mulla oli vaan 3 siskoa...
      - Hanoi -

      Poista
    12. Pojat on kivoja. Tiedän, kun olen poika ja mulla on kaksi veljeä. Ja Figo.

      Poista
    13. Okei, mä uskon sua ja Eppua.
      - Hanoi -

      Poista
  4. Myöhästyneet onnittelut! Mutta kakun herkullisesta ulkonäöstä voidaan olla montaa mieltä, sanoo täällä henkilökunta. - Kassinen ja Seppo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Niinpä, tuo oli taas noitten wanhusten mielestä herkullista. Mä toivon, ettei mun 1v synttäreillä tarjottais ollenkaan kakkua.
      - Hanoi -

      Poista