tiistai 10. marraskuuta 2020

Peli-ilta

Game night


Meillä on peli-ilta.
We have a game night.

Tän voisi putsata ekana.
I'll open this lid first.

Kiitti äiti.
Thanks mom.

Eppu käyttäydy!  Se kuka avaa, se myös syö.
Eppu behave! She who opens it, she eats also.


Ei se mitään kulta, mä avaan seuraavan.
It's okay my dear. I'll open the next one.

Äiti, saanko eres yhden maistaa? Ihan vähän vaan...
Mom, can I take one? Just a little one...

 
Mä voisin olla seuraava.
I can be the next.


Jaa, mulle jäi loppusiivous...
Okay, they left the cleaning for me...



6 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo, mä tykkään peli-illoista. Äippä avaa luukkuja ja mä saan syödä raksut. Tosin Pate-täti ja Rudi-täti ei tykkää. Niiden mielestä mun pitäisi ite avata. Mut ku äippä on niin näppärä siinä...
      - Eppu -

      Poista
  2. Ankaraa keskittymistä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, pitää olla tarkkana ettei turhaan avaa jo avattua luukkua.
      - Rokkimimmit -

      Poista