sunnuntai 15. marraskuuta 2020

Kinastelu

Bickering

 

Eppu, sä annoit mulle luvan leikkiä.
Eppu, you said that I can play.

Ei sääntöjä saa muuttaa kesken kaiken.
Don't change rules.

Äiti, sun piti leikkiä nätisti.
Mom, you had to play nicely.

No niinhän mä leikinkin.
So I did. 
 

Se ei vaan näyttäny sille enää.
It didn't look like.

Älä puhu pötyä.
Nonsense

Mä en jaksa tapella.
I don't like to fight.

Senkus leikit vaan mun lelulla, hei ny.
You can continue playing with my toy, bye.


 

18 kommenttia:

  1. Äidit ja tyttäret ♥ Sellaista se vissiin välillä on.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vaikka äippä on välillä tooosi pöhkö, niin kyllä mä siitä siltiki tykkään.
      - Eppu -

      Vaikka mulla on maailman ärsyttävin tytär, niin kyllä mä sitä siltiki rakastan.
      - Eddie -

      Poista
  2. Äiti, Eppu kerto, että sää muutat meille, niin millon tuut? Me laitetaan sulle pehmonen peti valmiiksi ja saat ihka oman ruokakiponkin... t. poikasi Julle ja Junnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin kyllä tulla lomailemaan teille hetkeksi. Kuulostaisi ihan unelmalle nähdä omat poikakullat ♥
      - Eddie-emo -

      Poista
    2. Tuu vaan, me ootetaan sua! t. J&J

      Poista
    3. Kiitos kultaseni, pakkaan laukun eka.
      - Eddie-emo -

      Poista
  3. Tämähän meni melkein Avaraksi luonnoksi. Toivottavasti olette taas sovussa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllähän me, aina välillä pitää vaan hiukka kinata...
      - Eddie & Eppu -

      Poista
  4. Kylläpäs siellä nyt tassut viuhuen ojennetaan toista. Ihminen kameran takana on saanut napattua hienot tilannekuvat.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, onneksi palvelija sai tallennettua, niin kaikki näkee kuinka pöhkö äippä mulla on.
      - Eppu -

      Poista
    2. Kuules Eppu, se taitaa kaikki olla sitä äitimuorin rakkautta. ❤️ Ne ei äipät aina tahdo hellittää omasta lapsestaan ja välillä täytyy ottaa lähituntumaa. ❤️

      Poista
    3. Mut ei sen tarttis mulle kiukutella...
      - Eppu -

      Poista
  5. :DDDDDDDDDDDDDDD

    Loistavat kuvat, kauheesti naurattaa kun äiti vähän äksyää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei toi jästipää muuten tajua. Miten mulla voi olla noin kovapäinen tytär??
      - Eddie -

      Poista
  6. Nyt on kyllä saatu loistavat kuvat napattua! Täällä hihittelen heille 💙

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sanon tästä lähtien äipälle, että se kiukuttelu hihittää muita, niin se oppii olemaan nätisti. Kiitos vinkistä ♥
      - Eppu -

      Poista
  7. vau mitä villikissan ilmeitä ja eleitä! Hienoja kuvia, kuten jo mainittu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ♥ Mä oon aika villikissa, räyh.
      - Eddie -

      Poista