keskiviikko 22. huhtikuuta 2020

Ruokarauha

Peace to eat


Nytkö se on valmis?
Is it finished now?


Joko äiti sulle selkisi mikä tämä on?
Mom do you know what it is?


Luukku ei ainakaan toimi.
Cat flap doesn't work.


Toimiihan!
Yet it works!


Eikä! Nyt Rudi syö siellä.
Oh no! Now Rudi is eating inside.


Rudi anna mulle myös herkkuja!
Rudi, give goodies me  too!


Siis oikeesti, tää on kissahistorian suurin vääryys!
My opinion is that this is the biggest injustice in the cat history!


Ah viimeinkin sain syödä rauhassa noilta norkkaajilta.
Now I have peace to eat and no one steal my food.



18 kommenttia:

  1. Eppu! Mitä siellä tapahtuu? Miksi Rudi-täti syö laatikossa?
    Tuu Eppu tänne jos et saa siellä napuja. Meijän mamia on helppo höynäyttää... se on heikoin lenkki!
    t. veljesi Julle & Junnu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mä muutan teille vaikka heti. Nää kutsuu mua minipossuksi ja sanoo, etten saa syödä määrää enämpi. TYHMÄÄ!
      - Eppu-sisko -

      Poista
    2. Häjyjä ovat kun tuollai nimittelevät!

      Poista
    3. Mä näytän niille vielä, etten oo mikään minipossu vaan maailman söpöin Eppu.
      - Eppu -

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Jep! Ny ei Eppu enää pääse häirittemään mun ruokarauhaa. Se ku tulee aina norkkaamaan kun olen ruoka-automaatilla. Senhän siru ei sitä aukaise... eikä muuten aukaise tätäkään, mutta ny ei enää tassu yllä.
      - Rudi -

      Poista
  3. Tuohan on jännä, oma ruokailuhuone! Ei ole monella tytöllä tuollaista!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, ja mikä rauha syödä. Ei tuu muut liian liki häirittemään.
      - Rudi -

      Poista
    2. Tällainen olisi pitänyt olla Saarallakin! Vanhempieni löytöeläinkissoista Saara söi elääkseen ja oli varsin solakka. Raakel sen sijaan, se eli syödäkseen, sillä oli painoa varmaan kolmelle kissalle (Karvinenkin jäi kakkoseksi). Sittemmin Raakelista on aika jättänyt, ikää silläkin oli arviolta yli 15-vuotta. Saara edelleen potkii vaikkakin joka talvi on sen viimeinen. Tuli löytöeläinkodista 2002 ja oli silloin arviolta 2-3 vuotta.

      Poista
    3. Mä oon kuin Saara ♥ Ja ny on ihanaa kun saa rauhassa syödä. Mä en tykänny sitte yhtään siitä, että viekuun tungetaan ja syödään mun ruokaa, vaikka sitä yllinkyllin onkin. Voi kunpa meki saavutettaisiin yhtä korkeat iät mitä Saara ja Raakel.
      - Rudi -

      Poista
  4. Wau, ton täytyy olla KissaBlogistanian huippu-high-tech'iä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ou jeah! Mä oon niiin tyyväinen tähän.
      - Rudi -

      Tuo on ihan tyhmä keksintö. Miten tommonen voi ikinä tullakaan kenellekkään mieleen?!?
      - Eppu, Pate & Eddie -

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Ei taatusti ole!! Me otetaan kissavaltuutettuun yhteyttä ja kerrotaan tästä suuresta vääryydestä millä meitä kohdellaan! Tästä tulee vielä suuri juttu.
      - Eppu, Pate & Eddie -

      Poista
  6. On tämä aika vekkuli laite,siis ihka oma ruokailuhetki itse kullekin kissalle.♥♥♥♥
    Kyllä te siellä pian totutte tähän systeemiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikeestaan se on vaan mun käytössä, mutta saadaan me kaikki tavallaan ny ruokarauha.
      - Rudi -

      Poista
    2. No nyt vasta ymmärrän jutun juuren! Mä ajattelin, että siellä kopissa voisi kissat vuorotellen syödä ihan rauhassa omat ruoat. ❤️

      Poista
    3. Hi hii, ei ihan. Muut pääsee vain silloin kun kansi on pois ja palvelija siivoo mun ruokailutilaa.
      - Rudi -

      Poista