sunnuntai 19. huhtikuuta 2020

Paikka auringossa

Place in the Sun


Taasko te leikitte hiusrenksulla?
Are you playing with a hair band again?


Jep!
Yes!


Eddie, se on mun lempilelu. Mun!
Eddie, it's my favorite toy. Mine!


No, pidä hyvänäs.
Okay, you can have it.


Anna täti munki kattoa sitä.
Aunt Pate, let me see it also.


Hä hää, et saa takasi.
You won't get it back.


Oho, olipa Pate-tädillä nopeet liikkeet.
Oh, aunt Pate has very fast movements.


Aivan sama, mulla on oma paikka auringossa.
I don't care. I have my own place in the Sun.


4 kommenttia:

  1. Hiuslenksu on paras. - Seppo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ON!!!
      Sääli vaan, että mä saan leikkiä niillä vaan valvotusti. Mulle kävi pari kertaa vahinko renksun kanssa ja sen jälkeen, oli piiiiitkä tauko ennen kuin sain uudelleen leikkiä.
      - Pate -

      Poista
  2. KissaKaramellin lemppari ����(Hiuslenksut ja korvatulpat)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä niiin ymmärrän. Ei oo tuon voittanutta!
      - Pate -

      Poista